Saturday 12 May 2012

Engkau Lagenda...

Bismillahirahmanirahimmm...
Assalamualaikum W.B.T...

ibu..
kau adalah wanita yang melahirkanku... merawatku.. membesarkan ku..  mendidikku..
hingga diriku tumbuh dewasa.

ibu..
kau adalah yang selalu siaga tatkala aku dalam buaian,
tatkala kaki-kakiku belum kuat untuk berdiri..
tatkala perutku terasa lapar dan haus..
dan tatkala kuterbangun...

ibu..
engkau menangis kerana aku..
engkau sedih kerana aku..
engkau menderita kerana aku..
dan engkau korbankan segalanya untuk aku..

ibu.
 hanya doa yang bisa ku persembahkan kepadamu..
kerana jasamu tidak terbalas oleh ku..
hanya tangis ku sebagai saksi, atas cinta ku kepada muu...


kau lah satunya, kebanggaan kita.. kaulah satu-satunya, diantara berjuta, INSAN TERISTIMEWA..


Engkau Lagenda.....


ikhlas dari kami...

kami sayang MAK!!


Wallahu alam..
Jazzakumullah khoiron katsiron...

No comments:

Post a Comment