Sunday 9 September 2012

cinta bersatu

Assalamualaikum...
sihat ke ?
hari entry saya tentang....
PERKAHWINAN..

haha.. tak sabar lah,
gatal :PP

ini bukan kisah yang direka.. ini adalah kisah benar. Ini tentang perkahwinan abang saya. Abang saya bernama Mohd. Asrul atau lebih mesra di panggil dengan panggilan 'JENGKOL"
haha..
lucu kan? kadang-kadang nama tidak menggambarkan siapa seseorang itu. harap maklum. Kali ni, entry Eiydah bukan Eiydah yang menjadi hero or heroin dalam kisah ini..
sebab ini bukan kisah Eiydah tapi ini kisah Abang Eiydah. Ngee~ (tersengih sorang)
ni lah hero nya.. HAHA
 
he is my idol. maksud Eiydah dia boeh jadi idola Eiydah sebab he can survive himself without bergantung dengan orang lain, how he manage his life. I like him and thats why i love him. I love you bro... 
nie family kita, alahhh.. nk kad nikah tak yah nak ajak satu malaysia. Apa yang penting, yg wajib nya, Akad nikah !

Tok kadi dah sampai dahh, Pengantin lelaki dah ready dah.. tunggu pengantin perempuan je lagi, masa pengantin permpuan ni ada drama suspen ckit, Entah apa yang aku buat sampai aku boleh terjatuh masa nak pergi toilet, haha

she is my sister in law, by the way she's very cute. hehe.. naik lif tekan sendiri lah pulak. yupp, nie lah heroin nya :)

nie masa tandatangan saksi, tu yang keadaan macam rumit e tuhh, tapi tak serumit mana pun..

Saat yang begitu mendebarkan, dalam masa satu minit or saat abg aku sah menjadi suami kepada isteri tercinta dia iaitu Puan? hak alohh, Puan lah yea.. Puan Dyg Lydiawati binti Awg Jemat, so sweet, Awwww !!

ku menatap dalam kalam, tiada yang bisa hindar selain hanya nama mu ya Allah, Doa itu adalah senjata bagi mukmin, selesai akad nikah, kami menadahkan tangan mohon keampunan terhadap ilahi atas segala perbuatan dan memohon agar jodoh dan keberkatan kepada pasangan pengantin berkekalan selagi hayat di kandung badan..

Detik yang begitu menyayat hati kami sekeluarga, Eiydah pun menangis jgk masa nihh, tapi control lah beb.. HAHA,


wee, sesi photography telah pun bermula, Ya Allah, hanya pada mu tempat ku berminta, hanya pada mu ku berserah, Engkau berkat lah pasangan ini ya Allah, aminnn..

ayah macho dan mamak cantek :))

my family, tapi tak full lah, sebab ada yang berada di utara ada juga berada kat timur.. HAHA hanyalah perumpamaan sahaja !

semasa hari persandingan, cantek.. baju reka sendiri, buatan tangan orag lain lah.. sorry, Eiydah interframe kat belakang, nak jugak rasa jadi pengantin... gatal :)

pengatin lelaki !

hihi :)

appa kacak and mamak manis..

bersama kedua- dua belah ibu bapa :)

happy Ending !!

dara manisku.. kau selalu di hati :) lai..lai !
sampai tiba masanya waktu, redup hati kamu berdua, bila dua jasad berdua, hidup mati jadi ber sama..

sampai sini jer erk entry Eiydah buat kali nie, kalau ada masa nanti Eiydah update majlis pertunangan akaK Eiydah pulak, selamat malam dan selamat membaca !

No comments:

Post a Comment