Thursday 18 October 2012

Kejutan apa lagi neihhh

Assalamualaikum.. :)

Kadang-kadang aku fikir, aku dah tak nak ambil tahu and peduli lagi pasal korang. aku dah malas. aku letih dengan korang.
Aku tak ganggu orang, tapi orang ganggu aku,
Aku tak campur masalah korang, tapi korang campurkan aku dalam masalah korang. 
Aku tak rampas suami boyfriend orang tapi korang? rampas pulak...

aku dah lali semua niehh...
 kau buat letih otak jer nak bekias..

Nahh, kalau sakit hati sangat kat aku.. mehh, aku pamerkan pameran buat kau...


#Aku kalau masih besabar memang aku tak nak kutuk kau lebih, nie baru sikit je nihh..
boy, ko jaga lah your future wife ko niehh, biar berpengorbanan sikit, ini tidak asyik orang lain jer yang makan hati berulam jantung semata-mata nk berkorban untuk kau.
kalau kau fikir-fikir statement yang aku bagi kau tuhhh, kau rasa adil tak bagi aku?
aku bukan nk tuntutkan hak mahupun keadilan, walaupun kau tahu kau salah, kau didik future wife ko jangn nyebuk jer keja nya.. huh !

From Queen Of Heart,
-Eiydah Khalidah- 

1 comment: