Friday 16 November 2012

Long Time No See

Assalamualaikum :)

Hye Readers ! Long time no see. Agaknya korang tengah buat apa lah sekarang nie erk? Alhamdulillah aku sekarang masih lagi diberi peluang untuk menghirup  udara yang segar. Haaa, ramai yang tertanya-tanya kenapa aku lama dah update. Ehh ? Ada ker? *perasan much
Facebook pun kadang-kadang jer on kan sebab malas. Aku bukan busy manapun cuma biasalah masa cuti nie kan ramai ahli keluarga yang datang. Sekarang nie pun tengah bergotong-rotong untuk keduri kahwin cousin untuk esok.

Minggu lepas pun aku pergi kenduri cousin aku nieh. Tapi kenduri nie dar sebelah pihak perempuan..
Nie jer evidence yang aku bawak. Alahhh, macam kat mahkamah dah niii..

* Tadaaaa~

Bukan tu jer, aku pun dah mula taubat dan telinga ni banyak yang berbisik supaya belajar sebab aku mangsa SPM tahun dpan. huh..
Word SPM tu jer dah buat aku gabra. nervouse plus plus..
Semoga tahun ni lambat lah yea.. haha
Minggu depan ada family trip pergi ke Miri. Actually, plan orang tua ni biasanya berubah-berubah. So, tak hairanlah kalau pergi ke Miri tapi boleh sampai Bintulu jer. Ehh, CONTOH sahaja. hihi

Thats all for today. till then,


From Queen Of Heart..
-eiyydah khalidah-

No comments:

Post a Comment