Tuesday 6 November 2012

Sepetang Bersama !

Assalamualaikum w.b.t

Hye ! pa khabar ? wahh, ramahnya aku. hehe
Petang tadi aku ada projek with kawan-kawan aku. Projek kami takde lah besar sangat. Yang sedang-sedang saja bah.. untungnya kira-kira 1.2 million. wahh ! perasan nak tahap gaban aku niehh. BAHAYA !
Tapi aku benggang jugak dengan seorang minah nihhh, kawan aku gak..
Dia macam mengelak je dari kita orang, tau lah dah tukar sekolah tapi kat kampung takkan bawa lagak sombong mu tu jgakk.. sengal lah. kalau edup tak nak bekawan takyah dok di kampung p lah dok d bandar tu. kita sedar kita orang kampung jerr. k. Full stop. tak nak crita lagi dah nanti lain jadinya.
..
..
..
PROJEK KAMI HARI INI IALAH..

BERULAM

Sebenarnya, program berulam nieh dirancang secara tidak sengaja pun. Aku cuma terima satu mesej dari Alin. Dia ajak aku berulam and jalan-jalan di Gumpey.
Dah la aku memang lama dah tak jengok rakyat Gumpey so, beri saja green light kat Alin, mujur amma aku izinkan aku keluar. I love You mOM
..
 Peralatan dan bahan-bahan yang dibawa..
*bahan yang telah disediakan terlebih awal. ready nak makan jer lagi.

*ini buah banyak penting woo, kalau takde buah begegar dunia.

*sambal untuk cicah

*berulam di stesen bas gumpey. haha lokasi utama :)

*mission dimulakan

*wajah buruk takpe yang penting buah tu sedap, huahua

*berebut, kesian tak cukup air untuk dia. Sambal tu pedas sangt.

*kak, abng, uncle, aunty, inilah Alin saya

*olalala manje nye dia ! nak rasa jugak kena suap orang. hehe
Apa-apa pun, aku dah lama dah stop berulam buah-buahan sejak aku ank ambik PMR lagi. Aku stop makan benda mcam tuh sebab abang aku kata makan benda asam nieh bolh melembapkan otak so, aku takut sangat. Today, aku lepaskan gian aku jalan-jalan di Gumpey dan Berulam with my besties. okeyh . thats all for today. Bye-bye !



From Queen Of Heart..
 -eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment