Friday 14 December 2012

Wedding-wedding-wedding !

Salam'Alaykum..

 Seperti biasa Eiydah ada bengap sikit kalau nak buat intro. hihi.. Hari ini Eiydah pergiiii..
Pergiiii... Majlis Kahwin kakak kepada kawan Eiydah, Zul -,- *tepuk tangan wehh* haha. Malam tadi susah sikit nak tidur sebab teringat kat majlis kawen kakak Zul. Nak pergi ke tidak-nak-pergi-ke-tidak ? keliru sangat-,-  Jadinya, Eiydah memang dah prepare kalau jadi pergi Eiydah akan prepare pakai baju apa esok. Eiydah nervouse sebab Eiydah tak biasa pergi Majlis Kahwin dengan geng. Biasanya Eiydah akan jadi anak emak masa niehh. haha. Dalam erti kata lain biasa kalau ada majlis macam tuhh Eiydah akan pergi dengan mak *tutup muka* kantoi lah yang kau anak mak eiydah ! haha. Well.

Pagi tadi, Member call.. Alahaiii dia tanya..
Member : Jadi tak neih ? pukul berapa pergi ?
Eiydah : a'ahh, entahlah...*terbangun dengar bunyi phone*

Alahai.. pagi-pagi dah buat kecoh member aku niehh-,- haha btw, aku sayang korang. okey. Tepat pukul 8, Eiydah bangun dan terus iron baju dan kemas2.. Terpaksa lon Facebook sebab phone dah takda kredit. Haha. cuba-cuba. Nasib lah member aku punya facebook masa tuh pun on jgak.. alhamdulillah~. kiki.

Oleh kerana phone takda kredit, masa on the way ke rumah Zul, aku and member aku pergi singgah setiap kedai yang ada. Alahaiii. Takda jual Reload seyhhh *tangan atas bahu mata ke atas* Aku pun tak tahu kenapa dngan hari niehhh.. setiap kedai takde kredit. Sampai kat rumah Zul, haha.. peristiwa melucukan. Member aku nak bersalam dengan tuan punya rumah and dalam masa yang sama member aku malu sebab mak dia suruh beri sampul surat yang berisi wang tuhhh. Alahhh, kira macam sedekah laaa. Tapi dia, jadi aku yang minah tak malu nieh.. yang cover dia. haha. Bersalam dengan tuan rumah  then beri sampul surat tuhh. HAHA. Biasanya, dalam keadaan kelam kabut macam tuhh.. au yang jadi penyelamat. wahhhh -,- *mintak puji*

Aku dah takde idea sebab hari ini memang lucu bagi aku. Tapi kalau korang rasa tak lucu, tukorang punya pasal lahh -,- take a look :

* terpaksa buat muka tak malu sebab nak snap-snap atas pelamin.

*ini Eiydah Khalida.

*Pelamin -,-

*ayu nya minah niehh -,- haha. Masa nieh sebenarnya tak leh nak angkat sebab kaki sakit. tapi still boleh senyum depan dslr Samsung *kamera kat phone ke ponn*

by the way, today is the one of my great moment. Tak leh nak dilupakan atas sebab tertentu. hahahahaha* gelak setan*  till then -,-
Assalam A'laykum..

From Queen Of Heart..
-Eiydah khalidah-     

No comments:

Post a Comment