Monday 7 January 2013

untitled

Salam A'laykum W.b.t

Hey.. hey hey ! aku tak percaya cinta ! aku tak percaya cinta ! haha.. 
Hello Readersssss~ 
bnyak nya readerss uolss. Perasan much i ni uolsss. haha

Suddenly, I cakap macam tu rasa bak termuntah pulak.. *wekk* 
Jangan terkejt uols, i publish entry yang agak peliks malam niehh. Wehh, uolss, i banyak homework nak buat malam pulak ada trainning nasyid. Omaiget ! omaiget ! i mengeluh lah uols~ astaghfirullahazim. berhenti. berhenti.berhenti. ingat Allah Eiydah ! hehe
 Tadikannn....
ada....
seorang..
budak....
bagi tau...
kat ..
eiydah...
yang....

I dont know how to explain. Okey, macam ni lahh.. someone tell me that aku adalah pemusnah ! i mean.. somethings like that laaa ! hurmm, terus spoilkan mood aku. Well Hello Girl ! I dah pesan kat you yang i tak nak masuk campur dalam urusan korang. korang yang couple segala bagai bila ada masalah nak kaitkan i pulak ? hello double OOO ~ tak malu ke ? OMG ! Ya Allah, i need oxygen ~ sabar Eiydah, Sabar Eiydah. staghfirullahazim *pegang tasbih

Please Girl, tak malu ke dah la buat cerita tak tahu kebenarannya, and please.. i'm repeat again. me and him is NOTHING ! NOTHING !

Kadang-kadang ada certain situasi je yang kita mampu kawal kemarahan kita. Macam situasi ni, tuhan je lah yang tahu perasaan aku. But look, i'm 17 and still young. well, korang pergilah dengan cinta haprak korang tuuh. okey, okey.. i'm sorry sebb keluarkan bahasa agak peliks. Erm, girl.. jangan buat i mengganas okey ?  kalau u betul-2 faham dengan word 'PEREMPUAN" insyaAllah, tiada perselisihan diantara  kita. InsyaAllah.

Wasalam..

No comments:

Post a Comment