Sunday 3 February 2013

Siapa dia ? dan Siapa aku ?

Assalam A'laykum w.b.t

Syukur alhamdulillah atas nikmat yang dikurniakan. "Sahabat" . Satu perkataan yang bersahaja tetapi mempunyai makna seribu erti lagi bermakna. Entah mengapa aku punya perasaan yang sebegini rupa? salahkah aku ? dimana silap ku ya Allah ? Ya, kebaikan semuanya datang dari Allah, kejahilan dan kemudaratan lahir dari tingkah laku diriku sendiri. 

Sahabat..
Aku mungkin tidak dapat menjadi seperti yang engkau inginkan. Aku miskin ya ! aku tidak punya apa-apa. Mengapa ? mengapa baru sekarang engkau mula menjauhi aku. Ya, hari ini birthday sahabat baik engkau.  Erkk, patutla..patutlaa.. 

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahimm,
sesungguhnya aku benci perasaan ini kerana ini hanya membuang masa ku. Show me the real path Ya Alla. Aku tak sangka. Sungguh ! aaku tak sangka ! Sahabat walaupun kau tidak menunjukkan act mu daripada zahir, bicara di batin mu mampu diungkap dari setiap lontaran katamu dan tingkah laku mu. Aku kecewa sahabat. Sekali lagi YA! aku mengaku, sekarang perasaan ku sensitif lebih sensitif dari sebelumnya. 


From Queen Of Heart,
Eiydah khalidah..

No comments:

Post a Comment