Friday 11 May 2012

ENTAH..ENTAH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

bila tengok Ombak Rindu, aku pun turut merasa kebahagian itu walaupun hanya sebuah kisah yang hanya di reka khas.. betapa besar nya nikmat cinta itu... huhu, Duhai Tuhan.. berikn lah aku kebahagian agar aku dapat merasanya dengan penuh kesyukurann.. aku mohon Ya Allha!, berikan lah aku kekuatan unTuk aku tempuhi semua ini, aku insan biasa dan lemah... ku mohon perlindungan agar tidak dibelenggu perasaan Benci ini. Aku juga sendiri tidak menginginkan sikap negatif ini bertapak di hati.. Ya Allah, hati aku berasa pedih apabila aku melihat profil picture dia bersama dengan perempuan itu, ternyata lara ini belum pulih sepenuhnya. Ya Allah, aku hilang akal... fikiran ku kosong, apa yang harus lakukan? andai aku membuang nya dari sahabat fb aku... aku disangka kejam, malah dia pasti merasa  diri dia UP!..
sejujurnya Ya Allah, aku tidak mampu, aku belum cukup kuat untuk menghadapi semua ini walaupun aku sedar bahwa Engkau tidak akn menguji  hambamu melebihi kemampuan hamba mu... Ya Allah, adakah aku mampu untuk menghadapi semua ini? kau padam kan segala ingatan ku terhadap nya... mengapa sukar untuk aku melupakan nya? kerna.. setiap saat, apa yang aku lakukan membuat aku teringat kepadanya... Masa aku couple dgn dia pun, aku sunyi... dunia aku hanya bersama nyaa.. mungkin itu salah satu sebab untuk aku sukar melupakan nya.. sekarang, dunia aku hanya bersama sahabat-sahabat ku.. huhu, seRAPAT-RAPAT aku bersama ahli keluargaku, RAPAT LAGI aku bersama sahabat ku... entah, aku sunyi! di rumah... dunia ku hanya di dalam bilik... aku berkomunikasi melalui FACEBOOK, luahan hati ku di BLOG.. kekadang aku rasa hidup ku kosong..kosong..kosong!cukup masa, aku tidur.. cukup masa... aku solat...
Aku boring, sungguh!
 jazzakumullah khoiron katsiron...

No comments:

Post a Comment