Wednesday 19 September 2012

Homewok lagi... :)

Assalamualaikum :)
Syukur sangat-sangat sebab Allah S.W.T masih beri peluang untuk hidup hari ini. yea. harus bersyukur. Bukan aku seorang tapi semua kita ni harus bersyukur. hihi.. mcam ustazah pulak dahh..
Hari ini best, Alhamdulillah tenang sikit dari hari sebelumnya sebab dah tahu serba sedikit tentang ******. Dan aku sangat pasti esok aku dah start busy dengan hal ehwal sekolah, ermm.. jangan kat esok lah.. malam nie pon aku dah busy. Mana tidaknya, banyak sangat kerja nak dibuat. Tapi aku sedar, seusia aku kena belajar banyak hal. 
Senarai kerja :
1) homework addmath (sangat bnyak. 2 muka surat )
2) aku kena sediakan dan cipta something untuk persembahan for ppim's group (sangat-sangat binggong masa ni sbb tak tau nak buat apa)
3) Aku kena siapkan cerpen.
4)kerja fizik melambak.

Buat masa nieh, tengah tulis entry, dalam masa yang sama tengah cari ilham nak buat persembahan apa. Apa-apa pun aku tak leh nak putus asa begitu jer, kan eiydah nak jadi peguam ? haha, InsyaAllah, tercapai . Sama-sama berdoa dan berusaha untuk masa depan sendiri :)

Allah Maha Pengasih dan Maha lagi penyayang :)


Bila orang bagi kita satu kepercayaan, kita harus jaga dan pelihara kepercayaan itu. Kepercayaan tidak dapat dibeli dengan wang. Bila ada kepercayaan maka adalah tanggungjawab. Dan tanggungjawab itu harus kita pikul kerana itu yang mendewasakan kita. I believe it because it happens to me right now. Now, aku di beri ruang dan diberi tanggungjawab untuk tonjolkan siapa diri aku, dan aku harus pikul tanggungjawab itu. InsyaAllah cikgu. :)
sekian shaja, esok insyaAllah, jika Allah SWT masih beri peluang untuk hirup udara segar, aku akan update lagi okeyyyy, LOVE YOU ALL :)

wassalam..

No comments:

Post a Comment