Tuesday 18 September 2012

Unknown,.

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah, hari ini aku sihat. Cuma pagi tadi bila aku bangun, aku terus pening kepala, Alhamdulillah biar pun bangun lewat sedikit pagi tadi, tapi masih sempat untuk tunaikan kewajiban sebagai seorang hamba di muka bumi ini. Sebagai seorang manusia biasa yang tidak akan pernah sempurna aku percaya seseorang itu pasti mengharapkan yang terbaik. Aku pun sama. Sekarang, tiap jam, tiap minit, tiap saat, aku berharap sangat Allah dengar dan perkenankan doa aku. 

Apa-apa pu aku tahu setiap kejadian yang Allah jadikan itu mempunyai maksud tersendiri i mean Hikmah. Walau apapun, aku sebagai hamba aku kena redha, sabar untuk hadapi dugaan ini meskipun terpaksa mengorbankan diri sendiri. Aku percaya satu kata-kata ini.

"untuk mendapat yang terbaik, yang besar, pengorbanan nya pun harus besar dan usaha mesti lebih"

Sekarang, apa-apa pun yang terjadi, aku banyak belajar dari kejadian ini, Aku harus sentiasa bersedia unutk hadapi hari esok sebab kita tak tahu apa yang akan berlaku.
sekian, terima kasih kerana sudi membaca rintihan hati seorang gadis :)
Wassalam..

No comments:

Post a Comment