Friday 28 September 2012

Saya suka Awak

Assalamualaikum :)

saya suka awak?  saya suka awak! saya suka awak ?!

Namanya bermula dengan huruf V, non-muslim actually. ngee.. aku kenal dia pun sebab kami berdua sama dalam rumah sukan or boleh dikatakan satu pasukan. Nama rumah sukan kita orang ialah Rumah Helang bertemakan warna Merah. Rasa-rasanya dia kapten masa tuhh.. tak ingat sangat lah. Al-maklum lah.. dah tua ! ahaha, belom tua lagi lahhhh !

Dia anak kepada mak cik library, sekarang pun aku dah tak ingat lagi nama mummy dia. Seorang anak yang taat mak nya. Best lah tengok dia dengan mummy dia tuhh, cemburu lah pulak ! hihi.
Masa aku kenal dia pun, kita orang selalu gaduh, pantang bertemu. kalau bertemu ada saja topik yang nak di debatkan. Heran aku ! 
One day, aku add dia sebagai friend aku di Facebook. then, dia approve. Aku biarkan ja lah. Sebab aku kenal dia lah aku add dia. kita orang kira selalu jugak chat tapi tidak sekerap sekarang !!
haha..
Sekarang, bukan sekadar chat di Fb, handphone aku pun dulu tak berbunyi langsung, sekarang dah berbunyi macam ribut taufan jer.. by the way.. kita orang kawan jer okey ! Tapi memang suka dia pon.. biarlah, malas lah nak layan perasaan sangat, nanti gila lah pulak ! haha.. I LOve yoy ! hahah
Melampau :)


2 comments: