Saturday 29 September 2012

Ya Allah, adakah dia untuk ku ?

Assalamualaikum :)


who loves you?
i don't know. 
Ya Allah, adakah dia untuk ku? aku keliru. Mungkin rasa ini bukan milik ku. Mengapa setiap kali aku menyatakan rasa itu aku menjadi rasa serba salah ? adakah aku menipu diri ku sendiri? aku tak tahu. Ya Allah, show me the way.. how to solve this problem. i dont know.
Bukankah seharusnya aku bahagia bila mempunyai teman seperti orang lain. oh tidak ! Aku memang sayangkan dia. Aku memang suka kan dia. Tetapi masalah yang aku fikirkan sekarang adalah kita berdua mempunyai agama yang berbeza. Aku risau. Aku takut akan dosa. Aku ingin tahu. Berdosakah seseorang bercinta dengan orang yang berlainan agama ?
aku keliru. sesiapa yang mengetahui. Tolong inform aku. k ?k ?




No comments:

Post a Comment