Sunday 21 October 2012

Kemas-kemas.

Assalamualaikum...:)


HOOREYYY !!

Happy sangat-sangat hari nie sebab bilik dah kemas. huahuahua..
Hari ni tetiba pulak tergerak hati nak kemas bilik sebab tu lah bilik kemas. Apa-apa pun aku percaya semua orang suka akan kekemasan, betol dak? aku pon sama. 
Bukan aku nak kata bilik aku sebelum ni kotor, aishh.. bukan..
tapi..
lebih kemas dari sebelum nya. wee
SAYA AMALKAN 5 S

*ini yang sebelom nya okey.. tapi selepas aku kemas aku malas nak snap-snap lagi.

*sebelomnya ini lah meja study aku dari aku form1 untill aku form3. tapi aku form4 nie dah pakai meja study baru.. bukan baru sngt pon.. meja kakak aku sebelum nya. haha

*hmmm.. masa tengah bekemas, selongkar sana, selongkar sini aku terjumpa envelope tertulis nama kat ats tuhh.hihi, rindunya kat dia wehhh.. tapi dia bukan prof or dr pon.. saja jer tulis nama mcam tuhh.. haha
haha..
apa-apa pun, aku puas hati sekarang niehh, Mak aku pun heran tengok anak bongsu dia nihhh rajin semacam. memang rajin pun sebenarnya tapi malas lah nk tunjuk kat orang even mak kita sendiri.. hihi
*angkat bakul sendiri lah pulakkk..
btw, aku malas dah nk tulis entry panjang sebab aku mengatok dah... stengah hari bekerja tapi belum berehat lagi... lagipun aku baru jer lepas mandi. huahuahua


from queen of heart,
   -eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment