Sunday 21 October 2012

Tetiba Rasa...

Assalamualaikummmm... :)

Pa khabar? Sihat? mesti sihat kan? hihi.
Aa? macam mana tahu? rahsia lah..
hihi..

Hari ini aku sunyi sangat sebab tak da orang kat rumah. yea2.. only me and mom. ehh, ada gak bapak. lupa pulak... sorry bapak. hee
i need my friend right now... !
aku perlukan hiburan. Entah aku macam not in mood semacam jerr.. huhu.. nasib lah kan..
nasib jadi anak bonsu.. huhu
tutup cerita~~
.
.
.
.
.
.
hati malam nie tetiba berdegup kencang semacam jer... nape erk? hmm..
soalan tuhhh..
aiii.
jawab lah..
dari tadi jgk aku ucapkan kalimah nie..
'astaghfirullahalzim...'
'astaghfirullahalzim..'
nape ni...
nape ni...
aku takut lah...
mak..
bapak..
abang..
kakak..
kawan...
nape dengan hati aku nie..
tangan dari tadik jer bergetar..
makan pon tak laluuu..
huhu..
nak tak a nap dulu lah.
semoga Allah bagi peluang untuk aku hidup esok. Bye. Nyte !

From Queen Of Heart 
-Eiydah Khalidah- 

No comments:

Post a Comment