Wednesday 24 October 2012

Our Friendship Never Die

Assalamualaikum...

What is Friendship ?

The real friendship is he or she who can share all our sorrow and double our joys. -B.C.Forbes-

Friendship is a dance of give-and-take between people who have chosen to care for one another. 
-Kimberly Kirberger-

Dear My Friends, 

Aku sayang kat korang even aku tahu aku banyak buat silap. Malam-malam nie sorry k sebab feeling-feeling sikit. Bukan selalu ponn..

Okeyh, aku percaya kita semua ada kawan. Even our parent pon boleh jadi kawan. Then, hari ini aku bgitau kat korang siapa yang selalu mendampingi hidup aku di sekolah, masa aku study, masa aku gaduhhh, masa aku suka berpantun. Mereka semua adalah KAWAN aku.

Aku terlalu sayang kat kawan aku walaupun one day kita akan terpisah kerana pilihan hidup kita sendiri. Sorry sebab Endless love song nieh korang jatuhkan air mata korang.

Truely, aku memang tak dapat hidup kalau korang takda  sebab aku dah anggap korang macam adik,kakak, abang aku so, jangah hairan kalau aku boleh marah, merajok dan segala perangailah yang aku buat kat korang. Alangkah lidah boleh tergigit apatah lagi kita yang berstatus kawan.

Kita belajar bersama, tunjuk muka masam pun sama-sama. Kita berjuang bersama, kita kena kutuk sama, kita dihina bersama. Aku rasa memang apa yang kita lakukan memang bersama jadi, kita dah macam isi dengan kuku. Even dari darjah satu untill sekarang kita masih bersama walaupun ada certain kawan kita yang lain pilih jalan berjuang di tempat yang lain.Walaupun kita jauh ingat lah kita masih kawannn.. kan Friendship Never die? 

Today, aku share kat korang pic kawan-kawan aku...
.
.
.
 .
.
.
*Actually, ni Awin.. dari sekolah rendah lagi dah bersama tapi after form 3 dia sambung study VokmAt. hehe gambar ni masa kita orang form 2 or 3, tak ingt lagi lahh. yang aku ingat nie masa majlis anugerah pelajar cemerlang. hihi

*Nie masa raya tahun nie, kat rumah Cikgu Aman, our second senior assistant. Actually anak dia classmate aku. hihi, handsome + chinese look. Single lagiii. kalau nakkk contact aku k.. HAHA, Sory, *joking. Aku tak jual manusia.. haha

Me, Nurul and Allaraznirr Haidah. Love Both of you.

*Aku jugak, with my boyfriendS, Fathul.. (indians look), Firdaus and Amirul Mukmin.( anak tok guru aku jgak)

my classmate, Ena and Eein. sama kecil. sebab tu ambik gambar dengan cara dudok sebab dia orang niehh jenis Extra Small jerr.. HAHA

Fathul Allif, Aku jgak.. haha

Aya, (my cuzzy) sigh. Firdaus and Ajol. (anak tok guru aku jgak)

Nielah kami semua.. eh tidak ! belum semua.
* ini lah perangai aku, suka menyampuk. yang tengah tuhhh kawan aku then tu aweks diaaa, tapi sekarang dah single balik.. !

ini stenley ~

*amirul ~

*opppssss ! tak tahu pulak gambo ni jadi gini. okeyhh.. itu zul :) 

dan ini Anna. :)
 
...... :P

:))))))))))


Aku rasa bertuah sangat sebab Allah S.W.T kurniakan diorang kat aku. Dia orang adalah hadiah yang sangat-sangat berharga bagi aku. Dia orang hidup aku. Dia orang ajar aku banyak benda. Masa aku sedih, dia orang akan buat lawak bodoh sampai aku ketawa. Apa yang paling bestnya kita orang tak pernah berahsia. Ini barulah dikatakan sharing is caring. Love them. Sangat-sangat..

Masa aku putus cinta, memang majoriti dia orang tahu kisah aku. Aku tak nak ada rahsia diantara kami. Aku percaya dia orang. Aku dah masak dengan perangai korang. Dia orang support aku even aku tahu sesetengahnya tak suka kat aku, tapi aku pasrah. Inilah yang dikatakan takdir Allah.

To my dear friends...
You bring lts of happiness and laughter to my life...
Skrang, kita kena focus dengan Spm. Jangn peduli kalau ada orang kutuk kita memang dah dari azali lagi kita memang akan dikutuk orang so, through Spm lahh kita buktikan siapa diri kita k? love youuu


From Queen Of Heart..
-eiyydah khalidah-

No comments:

Post a Comment