Tuesday 23 October 2012

Exam Lagiiii..

Assalamualaikum..

 Habislahh duniaa.. Haha~
Sebelum nie aku fikir bila dah abis final exam niehh, memang dah tak ada dah exam lagi.. nama pon FINAL kan? tapi masih ada jgak exam.. aduhhh~
Ini exam bukan sebarang exam, exam ni hanya untuk pengawas. Aku pon fikir apasal pemilihan pengawas tahun nie strict sangat erk? teruk nya kita orang sampai perlu exam sekali. Hmm, memang betul cakap Appa aku, ' dalam dunia, memang sukar untuk kita buat orang percayakan kita'. Sebelum nie aku mengaku memang aku suka ambil mudah dalam segala hal. Tapi, aku belajar somethings new hari nie iaitu 'JANGAN SUKA AMBIL MUDAH' sebab tu sesuatu perkara yang kita buat tak dapat nak jadi  perkara yang AWESOME! cuma ala kadar jerr.. so, jangan heran lah yerr..

Nampaknya, aku memang dah lari daripada tajuk, huahuahua..
Okey, straight to the point, aku yang jadi pengawas baru or pengawas bantuan (satu penghinaan dari teman aku sendiri) kena hafal setiap undang-undang yang ada pada sekolah aku termasuk akta-akta, kod-kod kesalahan. At the same time, aku kena belajar and think how to solve the problems in certain situation. A'aah.. Payah jgk tuhhh. Jadi pengawas pon jadi dah ada rasa jadi PM. hihi.

So, kelonggaran diberikan kepada pengawas baru, gagal atau lulus adalah hal kedua. Tetapi bagi pengawas yang sudah sedia ada or yang memang dah dilantik WAJIB lulus. haha... Olala kasihh nya korang. takpa, inilah yang dikatakan dugaan~

Btw, aku harap aku dan kawan-kawan aku lulus. Doakan untuk kita orang k? InsyaAllah.
Tiba masanya untuk aku menghentikan tangan aku ni dari bekerja. Till then, bye bye LOvee~


From Queen Of Heart..
-eiyydah khalidah-

No comments:

Post a Comment