Friday 12 October 2012

Sejarah Ohh Sejarah !

Assalamualaikum :) 

Salam Perkenalan bagi yang baru mengenali diri ini dan salam semoga sentiasa berjaya buat yang sudah mengenali diri ini...

SEJARAH OHH SEJARAH 

George Santayana kata :
'"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it"

Aku rasa aku adalah salah seorang gagal. Why?  Aku gagal mengingati sejarah.
Aku rasa DOWNNNN sangat-sangat bila paper 1 sejarah aku tak dapat capai markah yang aku impian kan..
15 over 40 !
aku tak sangka !
Aku tak pernah pandang serong dengan sejarah !
Sejarah kejam !
ahhhh, Sekarang ni aku tengah berharap sangat dengan paper 2. Sebab disitu lah lubuk markah ku..
Allah ! Help me.
Glory to be Allah :)

Malam nie, korang teman aku layann lagu Sudah Cukup Sudah K?
Kalau tak nak pun tak pa, aku tak paksa ponn.. hihi


My mom pun heran aku asyik dengar lagu yang sama jer dari tadi. hermm..
Mom...
I love youuu..
# Kalian ambik lah pengajaran dari kisah aku, jangan suka belajar last minute. okeyhh? bubye ^_^

Wassalam..

No comments:

Post a Comment