Monday 29 October 2012

Tetiba Mood Nak Mengatai :P

Assalamualaikum w.b.t

Pertama-tama aku nak ucapkan tahniah pada diri aku sendiri sebab dapat tempat ketiga dalam pertandingan mencipta pantun *teruja sangat
Walaupau aku rasa lucu sebab aku tak caya yang pantun aku boleh laku! huahuahua ~

Okey, ini intro jewww~



ehekks..
aku ada soalan cepu emas niehh, sapa dapat jawab dengan betol aku akan bagi cap mohor kat korang! hihi *joking
soalan nya berbunyi... 
tutttt.....
> >>>Best ke kahwin? haha

Tanya sendiri jawab sendiri lah ekk.. Aku terjumpa satu potret kt Facebook tadieh, so sweet bila suami dia sarungkan cincin kat jari manis isteri dia, malangnya aku tak sempat nak jadi spiderman untuk curi gambaq tuhh.. tapi gambaq di atas nieh aku dapat dari Hencik Google. Hencik Google ada segalanya.  Siapa dapat tackle Hencik Google kite nie memang bertuah ^_^. haha

Aku selalu kata kat kawan-kawan aku kalau aku kahwin aku suami aku orang yang baik, memahami, and macam-macam lahhh, tapi, cukup ke sekadar tuhh ? persoalan, ting tong~ then, aku akan bagitau amma aku kalau amma aku nak cari calon untuk aku, aku nak seorang jejaka macam Imam muda Asyraf ! hihi.. *sedarlah eiydah~, kau baru jew 16 ! 

Elfira kata : kalau mimpi biar mimpi sampai ke bintang, one day.. kalau mimpi kite tak sampai ke bintang, sampai ke langit pon dah cukup memadai . '*))

Aku rasa kalau ada undian siapa nak kahwin dulu, aku rasa aku kot yang pertama sekali nak voluntere nak dulu, hihi.. bak kata kawan aku kahwin nieh suatu nikmat. nikmat yang tak mampu nak diucapkan oleh seseorang. Fuhh.. agak mendalam maksudnya tuhhh.. haha

Okey, jangan pikiaq benda lain pulak k?

Kalau aku kahwin aku nak buat majlis aku besar-besaran, Wahhh ! melampau ! ahaha *angan-angan jew lebih . Tapi walau macam mana pun seseorang tu nak menafikan diri dia tak nak kahwin, aku percaya kebesaran Allah S.W.T, perasaan kan fitrah ? so, siapa kta nak menafikan semua benda tuhh? sejak azali lagi dikurniak perasaan kan? so,aku rasa tak pyah lah nak menafikan semua tuh except, memang takdir tuhan untuk kita tak dapt jodoh kan? 

Eh..ehh, nampaknya aku memang dah lari dari tajuk sebab mata nieh dah lip lap lip lap tunggu masa nak masuk kamar beradu.. wee~ nytes uols. For those yang ada view Aku punya belog yang tak seberapa nak menyenangkan hati or bahasa yang sopan lagi iaitu belog yang agak memboringkan nieh, terima kasih atas view korang. Aku anggap satu view satu doa untuk aku dapat capai 9A Spm tahun depan, kihkih..

For those jgak yang rasa diri dia tak laku..


so, jangan ada rasa diri rendah diri k? Cinta kite LIMITED EDITION gituuu~

* sorry, gambaq niehh cuma hiasan, tiada maksud apa- apa, kalau anda fikirkan apa-apa yang baik, aku aminkan saja. HAHA, nape? sepadan ? aminnn... HAHAHHA *just for fun :)


From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah- 




No comments:

Post a Comment