Friday 2 November 2012

Ada Hati Nak Tackle !

Assalamualaikum buat mata-mata ku.. :)

Apa yang aku post hari niehh tak da kaitan dengan sapa- sapa, samada yang hidup or mati :P
Ini cuma cerita aku keyh, rekaan ataupun bukan rekaan itu hak milik aku. HAHA *kejam jer bunyi nye yerr..

Aku tak tahu sejak bila aku boleh terdetik hati aku untuk suka dengan lelaki itu. uhh~ aku try tackle dia nak dapat kan dia sebab aku suka dia.. *minah tak malu.  At the same time aku tahu dia tengah single dan aku tahu jugak dia akan baca entry aku niehh. haha.. kenapa? macam mana aku boleh tahu? sebab  dia pernah sindir aku dan sebab itu lah aku tahu dia baca blog aku. terima kasih :)

Aku bawa perangai tak malu aku ke mana sahaja even di sekolah. *Pengawas yang tak boleh dicontohi . Haaa.. aku kat sekolah suka bawa haluan sendiri jerr sebab tu kadang-kadang aku nie minah yang tak malu. Malu aku malu yang bertempat. Aku try tackle jer kat mamat tuh aku tak try yang lain k, tapi bila aku dapat tahu mamat tu ada awek. Aku berhenti tackle dia. sebab aku tackle dia pun suka-suka jer. HAHA . kesian kat mamat tuhhh

So, aku minah yang tak malu nieh, lepaskan jer lah mamat tuhh.. takpa, aku suka-suka jer nak try dia. nak tackle dia. aku rasa kalau aku dapat pun aku tak nak sebab eh malu lahh pompuan tackle lelaki ! haha. Maluuuuu


sekian, malu :P

Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment