Monday 15 October 2012

The History Of Today

Assalamualaikum..

Eiydah sekarang baru nak start buat homework, huhu 
Malas ni masih bersisa lagi.. 
Sejarah hari ini ialah...
 Aku pergi ke Old Trafford. * perasan much much




Sebelum tu, Old Trafford yang aku heboh sangat kat atas tu and kat Facebook tu, kat sekolah jerr..
Aku p sekolah saja nak tengok team Aku main. Hari tu dah dia orang start main tapi aku je lah malas nk p tengok dia orang. Dah tadi dia orang pujok and sindir segala macam thats why aku ambik keputusan nak p sekolah. huhu, By the way, disebabkan aku p sekolah lah team aku menang. *acah jer.. HAHA

Aku bukan gadis yang dikatakan terlalu OBSES dengan bola tapi hanya sekadar mengetahui dan meminati. Aku minat Manchester United, korang pulak? tapi kalau korang tanya siapa salah seorang pemain Manchester United aku..
Fuhhhhh..
*tak dapat nak jawab
HAHA..

Sambil-sambil tengok dia orang main bola, Aku mulakan langkah dengan Bismillah dan..
Snap.. ! Snapp ! *ambik gambar ! syok sendiri.

before start, mai kita Snap-snap jap.. hehe

*Snap-snap dengan my boyfriend. HAHA, aku kt tengah mean aku diibaratkan 'VS'

*senyum tak perlu kata apa-apa !

*nahhh.. dapat ! with anak cikgu Rosno Kinsu,my Physic's teacher.

*Also this, Budak niehh asyik ekot aku jer sbb tu aku suruh dia begambaq dengan aku skali, haha

*Gol & Gincu ( Cik Markonah nie action je lebih)

*ini pun satu, aku ke hilir, dia kehilir jugak last2 aku suruh dia buat muka muka mcam tu,nahhhh gitu !
 seram nyahh !

*our team, KEBELASAHAN, nama diambil sempena dihina di suatu petang yang agak sunyi. Dia hina oleh couch sebenar. Kepalatan bnyak wooo

Okeyhh, Sekian untuk hari ini ^_^

2 comments:

  1. aku tag kau,dah. join segmen tok,dapat kau up follower kau. :)

    http://eppy25.blogspot.com/2012/10/segmen-upkan-followers-secara-mendadak.html

    ReplyDelete