Thursday 8 November 2012

Segmen 2 : 6 Perkara Tentang Saya II



Assalamualaikum w.b.t :)

Hye Readers! Hari ini sudah puas saja bejalan-jalan sehingga saya bejumpa dengan Segmen nieh..
Tanpa mengambil masa yang banyak untuk memikirkan segmen niehh, Aku terus join sebab segmen best dan bagus.



Fakta Tepat  Dan benar Mengenai AkuEiydah

1. Aku cepat menangis. Ya, memang lumrah wanita suka menangis so aku tak terkecuali sekali lah. Aku pernah satu baca artikel yang orang menangis dapat membersihkan mata. Lagipun, aku mudah menangis jika aku tengok movie sedih, drama sedih  contohnya, Boys Over Flower. Hari akuk nieh mudah sangat nak tersentuh. Bila dengar ucapan yang mengusik sikit air mata aku dah berjurai except aku berlakon untuk tidak menangis. haha. Forget it.

2. Aku suka ketawa. Aku mudah sangat ketawa. Even benda tu serius pun aku boleh ketawa. Aku ketawa sebab aku tak nak stress tapi sejujurnya aku cepat stress. HAHAA

3. Aku suka tidur. Aku always dan sentiasa cari peluang untuk tidur, Depan tV even masa tu cerita kegemaran aku. Masa study dalam kelas, kadang- kadang masa aku Pendidikan Jasmani pon aku mengantuk. Aku memang suka tdur.. Hobi aku tuu, Kalau tak tidur tak lengkap hidup seharian aku.

4. Suka baca novel. Aku suka baca novel sebab aku nak tambah pengetahuan. Biasanya, kalau aku boring aku akan baca novel, kalau tanduk dah tinggi tuhh, masa study di kelas pon kalau masa nya cunn, cikgu di depan mengajar dibelakang aku melayan perasaan. Biasanya aku baca novel yang boleh mengusi kalbu. HAHAHA

5. Tak suka dan tak suka orang yang sentiasa nak mengarah. Aku tahu aku pun suka mengarah. Klau korang pun suka mengarah. Belajar lah rajin-rajin, aku di sini sentiasa berdoa supaya korang boleh jadi the best director. hahahha. nonsense.

6.  Tak suka orang kedekut. Aku cukup pantang dengan orang kedekut. terutamanya kedekut dengan ilmu. Dah namanya ilmu kita kongsi dan berkongsi. Alahai.. korang jangan buat keja nieh k? keja apa? keja kedekut ilmu. Kalau orang tanya kita jawab. Kalau tak tahu pun kata saja kita tahu. kan senang. okey.

That's ALL

From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-        
   

5 comments:

  1. okeyh.InsyaAllah tak kedekut ilmu =D

    ReplyDelete
  2. wah..emua di atas sama ngan kina lah..huhu..:)


    thanks taw sebab dudi join segmen kina..


    huhu..

    ReplyDelete
  3. dtg dri segmen yg sama...selamat berkenalan..^_^

    ReplyDelete
  4. nombor 3 same,,heheh ketawe jek tak hengat pastu t menangis,hihih

    org yg kedekut ni memg payah tau, nnt xde kwn,,

    ReplyDelete