Wednesday 7 November 2012

The Innocent Man

 Assalamualaikum w.b.t


 Hye Readers ! Hye Peeps ! Sebentar tadi aku layan Korean Drama. Tajuk nya....
                                                      THE INNOCENT MAN
 Agak teruja sebab hero and heroin buat lagak macho then together-gether mempertahankan bisnes bapak heroin. tuhhh.. love you Soe Eungi ! Even ko hilang ingatan aku percaya Kang Maru always be there with you.

Haaa, Drama nie sweet sangat, rugilah sapa tak tengok dan tak mengikuti perkembangannya. Aku bukanlah peminat drama korea yang tegar tapi cukuplah sekadar mengetahui dan minat pada ertain dram jer.. haahaa, Kalo kita tak ikut peredaran masa nihh nanti kita di tinggal dek zaman ! haha. Bak kata kawan aku, Jangan biar orang nampak kita KUNO ! agak bisa word yang aku mention kan tadi.. haha. Just ignore that word !

nahhh, nak share sikit gambar pelakon...


My Hero and forever being my Hero :)
My Joong Ki.

My sister, Chaewon. or Seo Eungi(only in the drama )


 Walau macam mana pun, Aku tetap setia with my Nickhun 2pm. haha. Mesti kawan aku gelakkan aku kan ? ha? korang tanya kenape? sebab Aku tak pernah menyuarakan yang aku minat kat Nickhun. haha

* nikhun. Takde kena mengena pon the innocent man.
Thats all for tonight, Nak tido.. mengantuk lah pulak. Have a nice day !


From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment