Monday 5 November 2012

Selendang Arwah Nenek :(

Assalamualaikum W.b.t buat yang sudi membaca coretan hati ini.

Wahh ? nice introduction? just ignore it. HAHA. By the way, point utama aku sekarang..
Tadi aku tengah merajinkan diri aku untuk kemas tudung-tudung yang beselerak dalam almari tuu.. 
aku jumpaaa..
.
.
.
.
.
.
*selendang arwah nenek aku. 
Sudah berkurun tak jengok harta pusaka yang di tinggal nenek kat aku. eh? eh?
belom bekurun lagi okey, baru je 4 tahun.
Wahh ! rindunya kat nenek !
bila dah tengok selendang tu, aku terus jer ingat kata-kata last nenek buat aku.
'Eiydah, dah besar jangan milih gilak nak makan'
Actually, masa tu baru sampai dari kedai then dia tanya apa yang aku beli. Masa tu aku beli telur jerr..
huhu. banyak kenangan weh..
.
.
.
.
 Bila dah jumpa selendang tuu..
aku pun terus..
.
.
.
.
*Tadaaaa~ hahaX

*Rupa tak penting, yang penting hati.

*nilah senyum ikhlas aku, kekadang kekawan kata aku senyum tak ikhlas. sigh
  Btw, Aku memang rindu sangat kat nenek aku. So, buat yang masih lagi ada nenek tuhh, jaga tau. Hilang tak berganti nenek tu k? Jaga diri. bye. take care!




From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment