Monday 5 November 2012

Kawan Tanya Aku

Assalamualaikum W.b.t

Baru sekejap jew benda nieh. Kawan aku tanya kenapa aku tak da boyfie? Aku jawab 'aku tak laku pon macam kau, kau tu lelaki senanglah, aku ni perempuan' Then, dia jawab."kau tu yang memilih sangat" ehh ehh ehh, dalam tanpa aku sedari word itu yang terpapar di skrin hp aku. Betul ke? atau dia salah sent message kat aku? aku jual mahal ke? aku memilih sangat ke?

hurmmm... wink wink..

Tak ku sangka, sungguh tak sangka ! Aku single mungle then tak kacau orang pun kena kutuk ? langsung tak sangka. huahua. Betul lah cakap orang yang kita ni memang tak dapat nak puaskan hati orang. Ini lah jadi nya, apa? korang merana ke bila aku single? Salah ke aku single? 

Menurut Prof. Dr Eiydah Ngok Ngek, tak salah kalau single. Status diri kita adalah hak milik kita yang abadi. hehe. Dah macam professor sebenar dah nihhh.. hihi


Sambung cerita, aku bagitau dia.. kalau gitu, carikan pakwe untuk aku. *acah jer sebenarnya tuhh. tapi dia jawak gakk.. Dia jawab aku cadangkan yang niehhh A*****. Dalam hati, dak agak dah, mesti dia cadangkan nama tuhh. Aku memang admire kat dia ponn, tapi dia tak tahu. Aku kan pandai belakon. hahaha. Buat kawan aku. Aku memang suka kat dia gak tapi biarlah berpada-pada. Aku kena jaga banyak hal okeyh. Only certain orang je yang tahu pasal nieh. janji kat aku yang kau tak pecahkan rahsia nieh k? haha. Kalau kau memang NAK sangat dia jadi dengan aku pastikan masa tuhh, aku nak dia betul-betul single k? sebab dia tu banyak peminat sangat dan masa ni dia pun macam tengah desprate jew cari awek, haha.. tettttt ~ One more thing, rasa rendah diri dengan dia tu adalah, aku dengan dia macam langit dengan bumi tapi macam Amar dalam drama Ku Pinang Kau Dengan Bismillah kata, jodoh kita itu sudah tertulis dan ditulis oleh Yang Maha Esa, cuma yang membezakan kita sekarang nie kawan adalah MASA. Mungkin ini masa kau yang punya but maybe coming soon its mine. InsyaAllah.

Bye..

From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-


No comments:

Post a Comment