Sunday 2 December 2012

Takut Naik Form 5 ! what the hell ?!


Assalamualaikum W.b.t :)
Agak-agaknya apalah korang buat malam-malam ni kan? hihi
Dah masuk bulan December nieh tak terasa pulak cuti dah sebulan berlalu.. huhu

Waduhh~ !
Tu tandanya, cuti dah nak habis.. Erm... Boringnya Entry aku kali niehhh, haha..
Tahun depan..
 Tahun depan..
Tahun depan..
Tahun depan..

DAH NAIK FORM 5 !!!

Sejujurnya, aku memang takut.. Aku bukan tak nak ke sekolah tapi aku takut tak berjaya. Cyezly, memang cyezly, aku tak boleh bayang kalo result spm aku keluar semua fail or kurang baik. Aku pun terfikir jugak sejak bila aku boleh takut dengan masa. Dan sejak bila aku boleh buka mata, buka hati untuk fikir future aku. Oh God !  mungkin kematangan itu ada tapi tidak sepenuhnya. First of all, aku memang tak boleh gambarkan perasaan takut dan gementar aku dengan word SPM nieh. Ada tips nak tenangkan hati tak ? kalo ada boleh lh share k? sharing is caring. caring mean loving. haha.. 

till then, bye,,


Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-

No comments:

Post a Comment