Friday 15 November 2013

Patutkah Aku Rasaa... ?

Assalamu A'laykum, hye guys ! hye dear!

Lama dah tak update, malam nih curi masa sikit nak taip apa yang tangan nih nak taip. peace yo. Harap korang pun sudi nak spend masa dengan baca entry aku yang......... WEIRDO? maybe ? why not? HAHA*ketawa sikit.

Nih, aku nak tanya..... *awal2 dh tanya*
Apa perasaan korang bila......

orang tak layan korang ?
nak tak nak je bercakap dengan korang ?
bila korang tanya, sepatah je dia orang jawab ?
senyum tak ikhlas dengan korang ?
lebih-lebih lagi org yang buat tu org yang rapat sangat dgn korang ?

Kalau aku, aku rasa....

KECIL HATI + CURIOUS

sebab.....
  •  kecil hati :

 aku tak tahu apa salah aku sampai dia buat aku macam tu kat aku. Kalau aku buat salah pon, wy not dia bagitau je terus kat aku. kalau malu pon, sms je kat aku. yea lah kalau taknak sms pon fb kan ada ? pelik aku. hairan. Mungkin dia tak pernah rasa apa yang rasa sekarang nih. And, silap aku kot nilai kau terlalu tinggi baiknya  di depan mata aku. Sampai hati :'(
  • Curious

you know what, takde manusia yang yang tetiba dihukum tanpa ada kesalahan. Dalam keadaan sekarang nih, kira aku jadi pesalah lah sebab aku yang dihukum sebegini rupa. Aku curious sangat apa salah aku erk ? sampai kkau buat aku macam tuh ? Kalau boleh aku tak nak sakitkan hati orang tapi kau biarkan hati kau sakit.Come on la, kita sama manusia, sama-sama buat silap, sebelum nih kita saling tegur menegur, study sama sebelum nih. sekarang kenapa semua berubah ? -_-


Aku sangka kau sahabat yang terbaik, apa yang aku rasa mungkin salah. Tapi, ur action speaks louder than your word friend. Maafkan aku kalau apa yang aku rasa ini salah, tapi sejujurnya aku terkilan sangat dengan sikap kau. Tengah-tengah SPM cenggini kita bikin panas. Sorry :'(  kau tikam aku dari depan sebab tu aku rasa nakkk... dah dah dah. Thats All. bye, thank you readers ~


Ikhlas Dari Hati yang Dilukai,
Eiydah Khalidah

No comments:

Post a Comment