Friday 22 November 2013

Alhamdulillah. Dah Lepas

Assalamua A'laykum w.b.t

Hye Readers *lambai tgan*

Macam biasa aku cuba cari sikit masa untuk buat entry nih, *ini semua poyo*. Actually, aku just nk bgitau yang aku sekarang dah okey. no more tear. cehhh. But, aku rasa lega sebab paper addmath aku dah berlalu and aku rasa lega sangat2... huhu

before exam addmath, aku ada exam pendidikan agama islam yang memerlukan aku untuk bersengkang mata untuk hafal definisi, and so on..then, esoknya aku exam addmath. cyezly, gila beb sebab aku lama dah tak study addmath. about 2 month jugak la aku tak study addmath. kalau tak sebab SPM memang aku biar addmath aku tuhh. aku memang dh give up dengan addmath.Malam sebelum exam addmath, aku punya la usaha nak psiko kan diri aku sendiri yang addmath tu senang, tpi, malam tu lah.. memang trauma addmath sangat2. jadual exam kejam. sangat kejam. no gap ! arghh ! sama la dengan exam minggu depan. takde gap langsung. knapa knapa.. knapa.. Malam before exam addmath, aku trun kelas malam semata-mata nak usha cikgu addmath tapi unfortunately, kureng berjaya. sebab bukan aku seorang je yang nak study.its okey. aku sabar. then aku balik.. ayat psiko terus jer bermain kat hotak aku. tapi memang tak jadi ! yang jadi malam tuh, aku menangissss.. sebab aku banyak benda aku tak ingt, tak tahu.. senang jer aku putus asa kan ?  well, its me. nak cari tempat org bagi sokongan. memang takde melainkan Allah jer yang faham. takde sorang pun tempat aku nk luahkan apa yang aku rasa, takde sorang pun nk bgi support kat aku. !! 

Apa-apa pun, aku bersyukur, i try my best untuk paper addmath. i hope so. Addmath dah lepas. benda yang lepas jangan dikenang *cikgu math aku yang kata*  rindu cikgu Nazirah. Cikgu paling sabar menahan perangai aku. Love her so much. sama jugak dengan cikgu Nadiatul. sama gak dengan cikgu lain2. tettt... dah tukar topik :p btw, minggu depan aku exam physic,chemistry and biolgy. hopefuly aku dapat jawab. Amin. wish me luck. thankyou. bye. till then.


eiydah khalidah

No comments:

Post a Comment