Thursday 5 December 2013

Andai Dapat Ku Putarkan Masa.

Assalamu A'laikum.
Hye Readers !
Seperti biasa, aku memang lembap dalam bab2 pendahuluan cengginih. okey.


"I won't look back 'cause there's no use, its time to move forward" -Paramore-

apa kaitan ?
Kadang-kadang yang berlaku susah kita nak jangka sebab Allah yg takdirkan kejadian itu untuk kita. but, kita selalu sedar bila kta susah. Macam apa yang berlaku dengan aku beberapa hari yang lalu. Buat friends aku yang baca blog aku nih, aku minta maaf, mungkin certain kadang tak masok dek akal. for those yg terlibat dalam cerita aku nih, aku nk korang sedar and tahu yang pun punya perasaan. Aku manusia biasa.
Before this, aku and kawan aku da buat bbq and, start hari aku rapat dengan dia nih. Dia temankan aku balik. cyezly, aku pun tak tahu apa yang tak kene dengan mamat nih. Malam tu gak, dia start hantar msej kat aku. Actually, dia duduk di kiri meja kelas aku. yes, dia classmate aku. Bila, dia takde credit, dia akan bagitau kat aku. Suatu petang dia call aku, dia call aku dengan 'unknown number' . yup. aku kenal dia. aku kenal sangat suara dia. Malam tuh, dia msej aku guna numb digi da nih, and dia kata numb yang dia guna untk call aku tuh adalah numb kawan dia. Sampai macam tuh sekali ? malam tu, dia kata dia rindu aku, cehhhh *hebat permainan dia* sungguh aku tak sangka. Lepas tu, dia kata dia nak call aku guna pulak numb mak dia. tapi aku tak angkat. yup, aku pun berbalas text.seperti biasa, dia mula dengan ayat berbunga kembang setaman dia. itu iniatas, bawah bunga kembang*takde kaitan*
 Hujung cerita aku, dia hilang macam tu jer, dia buat aku nangis, diat buat macam patung, dia buat macam takde persaan. dia buat aku kecewa. dia buat semua benda tuh.

aku penah  tanya dia pasal dia dengan girlfriend. and dia tukar topic. senang sangat ke perempuan dipandanganmu wahai lelaki ?
Ada petang, gf dia mesej aku and she tegaskan bahawa dia masih dengan mamat nih. Aku tergamam. Aku pernah bagitau kat dia yg aku taknak rampas bf orang sebab aku tahu sakit yng akan melanda orang yang kena rampas. sakit do. sakit memang sakit. tapi, dia tak pernah faham. Takpe, sekarang nih aku sakit. its okey. Aku tak percaya karma but, aku prcaya akan pembalasan. thats all.





I wish u re mine Azzim. tapi tidak. Allah dah tunjukkan pada aku yang takleh besama kau. :'( anwy, kita still kawan kan ? past is past. thankyouuu

With love.
Eiydah khalidah..


No comments:

Post a Comment