Monday 17 September 2012

Allah, Show Me The Way

Assalamualaikum..
Hari ini aku nak luahkan perasaan sedikit.
Aku sekarang tengah nak fikir tentang apa nak jadi dengan esok. Aku begitu berharap esok aku happy, tapi mampu ke aku happy dengan masalah keluarga hari nie? 
Ya Allah, kurniakan cahaya mu dikala aku kegelapan, berikan kami ruang dikala kami kesempitan,
Ya Allah, berikan dia petunjuk agar dia tidak melakukan perkara yang diluar jangkaan. Amin..^^
Aku tak rasa yang aku mampu nak hadapi hari esok sedangkan hari nie macam-macam jer masalah yang datang. tapi saya sedar yang Allah sentiasa bersama aku. Aku sedar Allah sedang uji aku dan keluarga. dan sekarang aku berdoa untuk longgarkan sedikit kesusahan yang menimpa kami sekeluarga. InsyaAllah Allah akan makbulkan. Juga, Allah tolonglah tunjukan kami jalan untuk hadapi masalah ini.
Aku harap sangat dia kembali ke pangkuan kami. kami semua perlukan dia. Pleaseeee!
kembalilah ke rumah !!

No comments:

Post a Comment