Monday 22 October 2012

Markah Aku (final Exam)

Assalamualaikum..

Aku memang tak pandai tapi tak bodoh... !
so, aku di tengah-tengah...

disini terteranya markah peperiksaan beta...

*Pendidikan Agama Islam = 70% (tak capai target)
*Bahasa Melayu = 70% (capai target)
*Sejarah = 60% (tak capai target)
*Math Modern = 64% (capai target)
*English = 58% (tak capai target)
*Additional Mathematics =17%
*Biology = 26%
*Chemistry = 28%
* Physic = 28 %

> Aku memang tak pandai mana punn, aku tahu yang diluar sana ada yang kutuk aku. Kelemahan aku ialah bila orang kutuk aku, aku automaticly rasa down sangat- sangat. tapi sesetengah perkara bila orang kutuk aku, aku akan rasa UPPPPP~ sorry to sayy.. aku tak segedik yang disangka tapi agak menyakitkan hati itu mungkin lahhh.. haha,

> Tapi aku still nak improve kan dalam subjek sains walaupun tak minat. addmath aku terok sebab masa exam aku tak ulangkaji pon.. kira menempah nasib lahh.. lahh.. gitu rupa nya.. but, friends ! beware!... i'm wacthing you~


From Queen Of Heart..
-eiyydah khalidah-

No comments:

Post a Comment