Friday 2 November 2012

Mera Pyaar..

Assalamualaikum buat pengintipku :)

Aku harap korang sentiasa bahagia pada hari ini dan hari-hari yang akan datang .
Hari pertama cuti sekolah nieh aku dah rasa boring, rindu dan segala macam. Aku boring sebab tak tahu nak buat apa kat rumah. Nak pergi jalan-jalan tapi takde transport. Kalau betul-betul nak jalan-jalan pon kena call abang yang tinggal di rumah ibu mertuanya. Alahaiii, menyusahkan jerr..
Risiko hidup yang tak tahu semua benda ini lah  jadinya, sentiasa susahkan hidup orang (aku)

Aku rindu bah sama kawan-kawan ku semua. Terutamanya, geng 4 Sains. especially ajol, arie, uzair. Mereka nieh semuanya bersuara lantang, ajol famouse dengan perangai yang selalu bercakap semasa cikgu sedang mengajar, Arie berbadan kecil dan cute. sangat-sangat rindu kat dia even selalu gaduh sebab selalu tidak bersependapat. Uzair, mamat yang di gelar "Good Listener" haha. Lucu sebab kadang-kadang bila kita orang sindir dia nama tuh dia akan buat muka marah dia. Actually, itu semua gurauan. Aku bukannya rindu kat dia orang jerr. aku rindu semua kawan aku.

Aku jugak rindu kat sorang mamat nieh. Aku tahu dia berada di mana sekarang. Aku tak percaya lah kalau korang kata korang takda minat kat siapa-siapa even isteri orang pon masih minat kat orang lain macam yang dalam Tv tuu, SEORANG IBU MINAT AARON AZIZ, pa cer? hehe. Fuhh ! mati lah kau Aaron ! hahaha.ehh.. ehh, aku dengar ada orang tanya lah? nape? kenapa aku minat kat dia? laahhh, mana boleh bagitau. Jangan hairan kalau aku heboh sangat kat sini yang aku ada suka kat sorang mamat  nieh. Salah satu sebab aku suka kat dia sebab dia pandai, dia bijak. takpe. cukup. bila tulis banyak-banyak, banyak yang tak sepatutnya keluar jadinya keluar. hehe. Aku nak masak jap. Bye-Bye. Have a nice day :)

From Queen Of Heart..
-eiydah khalidah-


No comments:

Post a Comment